AutoDesign

Új formairányzatok, autók, jövő? Jelen-tem.

Friss topikok

Bébi roller, avagy Rolls Royce 200EX

.: mimino :. 2009.02.20. 12:10

 

A „bébi” Rolls a 7-es BMW platformjára épül, amelyről már tudjuk, milyen méretekkel rendelkezik, így kissé túlzásként lehet bébiként emlegetni a 200EX-t. 20-as felnijei alaphangon ütnek, melyeken a 285/40-es gumikkal egyenesen büntetnek. Már látom a lelki szemeim előtt, ahogy az új klippekben a még ennél is nagyobb, pimpesebb görgőket tolnak a Rolls alá és azokban fog a sok díszhuszár ugrálni a kirakatpicsákkal együtt.

 


LED-es lámpák, krómkilincsek, beige kárpit, fabetétek alaphangon. Sokkal elegánsabb és formásabb mint a Phantom, alias a nagy testvér. A hátsó ajtók természetesen ugyan úgy nyílnak, amolyan egyediséget kölcsönözve az autónak. Nincs is más (jelenleg gyártott) európai nagyvas, amibe ilyen kényelmesen és lazán tehetjük be selyemruhákkal óvott nemesebbik felünket.




Tervezője Ian Cameron, aki olyan munkát végzett a Rolls-nál, mint névrokona a T2-vel a filmiparban. Nem gondoltam volna, hogy felül lehet múlni a Phantomot, már a Drophead Coupé-nál látszódott némi gömbölydedség, mégis ezzel a prototípussal bizonyosodott be: a nagy tesónál is lehet szebbet és igényesebbet alkotni.

Belül harmónikusabb és letisztultabb formák fogadnak, különösen a műszerfalnál érvényesül mindez, nem egy nagy kivágott és beflexelt farönköt látunk, apróbb leháncsolt gombokkal, hanem végre egy formás, barátságosan ívelt fabetétekkel. Utóbbiaknak a mennyisége végre visszafogottabb az általam sokat fikázott Phantomtól. Pedig szeretem a fabetétet, beige bőrkárpittal, de ami sok az sok. Mégis sikerült elrontani egy rossz helyre helyezett analóg órával. Talán nem is kellet volna az oda. Meglátjuk, a szériás Rollsokban fognak-e ezen változtatni. (Boritékolható a nemleges válasz)

A hátul ülőket természetesen LCD, klíma szabályzó gombok fogadják, és természetesen szobányi lábtér. A látvány szín- és formafukar. Mintha egy OSB-lapra ráhuztak volna egy tevebőrbe vont szivacsot, arra is egy kisebb könyöklőnek való darabot, egy-két hangszórót bele, majd helyezzük az ajtóra. Nagyvonalakban ennyi, itt nem izzadtak vért Cameronék.

DE: fényévekkel barátságosabb a tudjuk már melyik modellnél..



Ha sorrendet kellene állítanom, ez kerülne az élre, megelőzve az A8-ast, a 7-est és az XJ6-ost.

Félek, előbb-utóbb rákapnak a belenemvaló kopasz fuxos, és egyéb (főleg amerikai pimp)suttyók, akik már unják az A8-ast, vagy a CLS-t... Bár van még remény, hiszen használt Jaguárok már 3-4 millióért is gazdát cserélhetnek.. az meg még nem trendi fuxéknál. Jobb is, nem nekik készültek ezek.

További képek: Autoblog

 

 

Címkék: rolls royce

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://autodesign.blog.hu/api/trackback/id/tr73954609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.