A gyakornokok által több mint egy év alatt összehozott roadster egyértelműen kiemelhető a sok napi érdekesség közül. A formavilágot az 1886-os, Karl Benz által készített jármű ihlette, ez egyből szemet szúr szekérszerű kerekén. Nemcsak a forma idézi az ősapát: sebessége és kezelése is hasonlít hozzá. Egyetlen aprócska különbség: az eredetit belső égésű motor repítette, az újat már üzemanyagcellás. Sebessége a 25 km/h-t éri el, 350 km-es hatótávolsággal. Mindezt egy bődületes, 1,2 kilowattos erőmű segítségével érheti el a retromerci. Így még az érzés is megadatik a használójának, hogy el tudja képzelni a hőskor elején a közlekedést, amikor még nem is a sebesség volt a lényeg. Természetesen a roadster már jóval csendesebb az eredetinél. Zümmög. (?) Golf autóként is eltudnám képzelni!
Szárnyak nélküli F1-es aszfaltszaggató, nagy átmérőjű felnikkel, peres gumikkal.
Biztonsági öv? Minek is az.. csak 25-tel megy!
Minimalista műszerek, csak ami tényleg kell - bőrbe varrva. Kezelő karja a joystick-os F tanulmányt idézi a 90-es évek közepéről.
Az 1,2 kw leplezetlenül, és büszkén, mutatós kékes fényárban úszva.